2015


 
Börjar året med att skriva ett inlägg, va ju ett tag sen och livet va verkligen rörigt hela hösten och avslutades med ekonomisk katastrof.. men nyårsafton avslutades med nå goa vänner och var perfekt.. Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och det här året så ska jag se till att det blir bra, kommer dock få jobba en hel del för att komma ikapp ekonomiskt men jag ska ta mig sjutton klara det.. jag får helt enkelt priotera,, mindre drickande och mer jobb plus idrott.. avslutade året med att jobba 6 dagar i rad och bara vart ledig idag men imorgon ska jag jobba igen men sen ska jag vara ledig.. behöver det, måste ändå plugga lite med för har ju skola på onsdag igen.. Även fast allt va toppen så är jag faktiskt deppig mycket pga ekonomin faktiskt.. fy va jag hatar att de ska styra om man är lycklig eller inte.. min ekonomi är riktigt i botten just nu och allt känns så hopplös,har inte ens fixat ett busskort vilket jag behöver till onsdag.. *suck* vet bara att jag måste klara mig ur denna kris nu och när jag har gjort det då har jag ta mig sjutton nästan vart med om allt.. då måste väl ändå livet ta en vändning..för hur många downs orkar man egentligen? jag ska då iaf se till att 2015 ska bli mitt år, fyller ju ändå jämt och de! funderar faktiskt på att fira det i sommar i stället, då man troligen har eknomin till det.. vi kör på det! Neej nu ska jag se nån rulle till o sen försöka sova så man orkar jobba imorgon.. ska faktiskt bli skönt.. trivs så bra där..

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0