Giftet...

Stiftelsen- Giftet

Känner inte längre igen dig, Dina händer blir vapen
Min puls den tar fart när jag ser dig
Så trasig och galen
Ingen annan väg kommer att fungera
de är din eller vår nu
ja har mitt sätt du har ditt sätt åå leva
men din skäl är så kall duuu
onskan är här!
Ååå Världen går still.
Giftet slår men där ute går
om jag vänder, så ger du mycket mer än få.

festen har kommit till byn ååå
många är sjuka
vi måste öppna din dörr och ditt hjärta
lär dig att älska nu!
Sverige fosterland
jag skäms åå vi dör

Giftet slår men där ute går
om jag vänder så ger du så mycket mer än får

Med yxa i trams och ett folk som är ur balans
ingen människa har patent på ett namn

(det här är mitt land)
(det här är mitt land)
(det här är vårt land)
(vårt land)
(Det här är allas land)
(det här är mitt land)

1 2 3 4 Giftet slår men där ute går
giftet slår men där ute går
giftet slår men där ute går
Många vänner som ger mycket mer än får
Med riksdag i trams och ett folk som är ur balans
Du får inte den fred
du kan inte ge mer
ingen människa har patent på detta land!

Har pratat med han iaf... löst det så vi kan va vänner eller ja mer bekanta, det är ju inte direkt så att jag hör av mig till honom eller han till mig o frågar hur det är.. nej nej.. sånt går inte.. vissa dagar går bra och jag mår bra.. men vissa dagar är det kaos igen.. jag pendlar rätt mycket emellan att må bra och ha det kaos.. vissa dagar tänker jag allt för mycket och vissa dagar är jag bara o då flyter det på... idag är en sån här dag då tankarna flödar och toppen på det är att träningen är inställd så kan inte göra av med energi där vilket jag skulle ha behövt.. visst kan gå till gymmet men vågar inte riktigt gå dit då jag är rädd och stötta på hen och mitt tillstånd just nu är rätt skört så jag vill inte bryta ihop..

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0