Burnin inside

De senaste månaderna har vart kaos och det är fortfarande kaos.. killen som fick mig att falla dumpade mig och jag blev och är helt förkrossad.. alla mina beslut jag tar nu är inte helt igenom tänkta utan jag bara gör.. Har ni nånsin känt sånt hat för någon att ni kan göra allt för att slippa den personen, slippa känna, slippa tänka.. det är precis så jag gör just nu.. jag vet att hata är ett starkt ord men det är ju även kärlek med.. sen finns det olika grader på hat och kärlek.. mitt hat för honom är inte han som person utan för allt som hänt, det han har sagt och gjort.. mitt hat är hur han fick mig att öppna mig och sen kasta bort mig som en trasa.. jag trodde jag skulle kunna hantera det men sanningen är att det gör jag inte.. jag är helt förkrossad.. varken min idrott eller mina vänner eller familj kan få mig att må bra just nu.. jag bara är.. jag känner mig så tom.. jag känner mig så lost.. jag vet varken ut eller in längre.. och jag vet inte hur jag ska ta tag i mig själv igen.. jag känner mig så förvirrad..allt är så kaos.. jag orkar ingenting känns det som utan jag bara gör och är.. hur ska man orka? hur ska man kunna hitta tillbaka igen? hur ska man kunna ta tag i sig själv igen och må bra? Allt är kaos.. men jag ska kämpa på och jag ska hitta mig själv igen.. men jag vet inte när och jag vet inte hur jag ska orka ta tag i mig själv just nu.. min ork är slut.. hur ska jag kunna finna kraften att orka och få ny energi?

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0