Brush it off...

Alla dessa tankar fram och tillbaka.. ångest som kommer och går.. när ska det ta slut? när kan man få bara va stabil och lycklig.. att känna är bra men inte att känna såhär.. jag känner mig så ostabil just nu.. inget verkar funka.. eller så har jag bara en svacka.. hur ska jag orka? jag vill inte känna utan bara vara.. jag vill inte ångra några av mina beslut jag har gjort men det gör jag.. hur kunde det bli såhär? hur kunde jag bli så förkrossad.. jag trodde jag var över dig men nu vill jag bara ha dig tillbaka för allt i världen.. jag vill bara ringa dig och säga att jag saknar dig och vill ha dig tillbaka men det går inte.. det går inte för jag vet att du inte vill samma sak, för att jag vet att du egentligen inte bryr dig.. Alla dessa tankar bara flöder omkring mig.. jag kanske inte skulle va så lätt tillgänglig eller jag vet inte.. jag vet inget just nu.. jag vill bara få allt att sluta göra ont för det gör ont.. varje andetag just nu.. sen blir det inte bättre av att se allt gulligullande på facebook.. man blir ju spyfärdig.. haha.. orka hålla på så.. bläääääääääääääääääääää... nej ska tagga träning o hoppas att lite av det onda släpper.. att man kan fokusera på annat ett tag.. jag vill bara glömma allt.. just nu.. allt som gör ont..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0