Summer...

Jaha, nu är det dax, det förflutna är ikapp och man ska återigen gå igenom allt som har hänt, riva upp sår som läks men det kommer att bli bra tillslut, får se det som en bearbetning. En sak kan jag säga att lita ALLTID på din första insikt den är oftast ALLTID rätt, i det här fallet var det så, jag ångrar att jag inte lyssnade på mig själv men samtidigt ser jag det som en lärdom och att jag faktiskt kan hjälpa denna person att få det bra nu.. Men det beror ju helt på hur andra människor ser på saken.. jag förstår mycket väl att det beror på sjukdom och inte illvilja.. jag tänker inte hänga ut någon här för det är inte rätt.. därför skriver jag rätt kryptiskt.. vill kunna delge mina känslor men samtidigt inte avslöja för mycket då allt inte är klart än, inte på långa vägar.. Det kommer vara en tung period nu men jag ska klara det även fast det är mycket nu..

Jobbet kommer bli en förändring och man ska skolas in på nya ställen och börja om från ruta ett igen samt börja pendla lite igen, dock inte så långt men ändå.. bara det är en stressfaktor.. mitt i månaden så sker detta och man ska ta sig råd att kunna pendla när man precis kan överleva denna månad med mat.. men det löser sig.. allt löser sig på ett eller annat sätt och det blir nog bra till sist.. jag kommer få börja jobba i hemtjänst igen och det ska bli kul för dit vill jag tillbaka, får se hur mycket det blir bara..

Som jag sa till min syster, man får aldrig njuta och vara nöjd utan det ska alltid ske något som river upp gamla sår eller annat.. men jag ska orka ta mig igenom det här igen.. dock bara väldigt slutkörd just nu.. måste ta det lugnt nu när jag är ledig..

Nä, snart dax att springa ner till tvättstugan o sen försöka tagga till gym fast vet inte om jag orkar om jag ska va helt ärlig..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0