Monday!

Tiden går så fort just nu, känns inte som man hinner med riktigt.. ibland känner jag mig så ensam och saknar dig, vill ha dig här.. jag vill ha dig så sjukt mycket men vet att det inte går.. vet att jag måste försöka gå vidare.. men det är svårt för det är ju dig jag har fallit för och det är hårt..men livet går vidare.. jag önskar bara att du en dag ska se att jag faktiskt är en bra tjej och en tjej du vill vara med.. men man kan inte styra sina känslor, jag vet.. ända jag kan göra är att vara där som vän för dig och kämpa vidare för att komma över mina känslor vilket jag iofs aldrig kommer göra, kommer nog alltid tycka om dig lite mer, lite för mkt.. men är van vid det nu och kommer nog kunna leva med det..

Skulle ha jobba idag men inte blivit bokad så ja, det fick bli en städ dag men om nå timmar är det planeringsdag med jobbet och sen käk, ska bli nice fast jag hade hellre tränat fotboll faktiskt.. trivs så bra med laget och känner verkligen att jag utvecklas.. det ända jag har problem med just nu är astman så får ta o ringa läkaren och se om det går att göra något åt det, kanske ta nya prover, vad vet jag..

nää, nu ska jag nog snart ta en dusch och göra mig i ordning..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0