I got you

Välbehövlig ledig dag och inte nog med det så är jag ledig imorgon med, vet inte alls när jag sist var ledig såhär 2 dagar i streck de va inte igår iaf vill jag lova.. idag har jag äntligen kunnat bjuda en av dem som hjälpte mig med flytten på käk plus att han fick lite pengar tillbaka som jag var skyldig honom.. sen var jag iväg på arbetsintervju, de gick kanon bra och kändes bra.. så nu är det bara att vänta och se.. plus att jag väntar med spänning på om jag kommer in på skolan eller ej i höst.. känns som att allt äntligen kommer att falla på plats, vilket är en underbar känsla..

nu chillar jag lite efter att ha städat med en kopp kaffe.. skönt.. senare blir det träning o sen titta lite på fotboll tror jag..

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0