All of me..

Livet känns fortfarande bra trots de orosmoment som finns.. vissa har man fått svar på men det är klart att det kommer bli en förändring.. vissa saker får man inte svar på förs imorgon vilket är otroligt jobbigt.. då tankarna snurrar, hur blir det nu? vad har skett? m.m.
Även fast man troligen inte behöver va orolig så är man ju det... lika så det andra svaret jag kommer få i veckan, tänk om det skulle va så.. vad sker då? m.m.
Försöker hålla mig sysselsatt och inte tänka så mycket men klart att det påverkar mig och får mig nedstämd då jag inte vet svaren.. värsta känslan som finns och inte veta.. men svar kommer och jag hoppas på det bästa.. Annars får man väl börja om ruta ett igen..

Igår blev en spontan tripp till kista och bowling plus käk med en av de bästa vännerna och hans kusin.. det va kul, behövde det trots att humöret inte va på topp.. tack för att ni drog med mig.. sen blev det en spontan utgång (nyktert) men va bara där nån timme, hade ingen direkt som ville dansa med mig plus att jag fick en kille efter mig hela tiden (va lite småjobbigt) och han va ju bara full och visste nog inte bättre så man vill ju inte va allt för taskig.. Annars igår hade vi seriepremiär i fotbollen, vi vann med 6-4 och jag va nära flera gånger att göra mål, men det släpper väl snart, va riktigt kul att spela tråkigt bara att man bara fick spela en halvlek menmen.. pratat med tränaren om det och fick en förklaring och han tog till sig det jag sa så hoppas på det bättre nu...

Nu taggar jag för kalas och sen blir det bowling och käk med laget (handbollen) ikväll, ska bli kul och träffa gänget där igen, har saknat dem lite faktiskt..

Nä, tajm att göra sig i ordning!
På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
Jag kan, jag vill, jag ska!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0