A sky full of stars..

Jag vet inte alls, men känns ju inte som denna dag började nå bra..haha. fått ringa runt för att få tag i rätt läkare vilket fick bli på min gamla ort för att de inte går att få tag i mina journaler om inte jag flyttar dem..haha.. asså, fattar inte.. visste de är bra att de är sekretess men ändå.. sen gick strömmen, fick ringa o felanmäla men sen va de ett simpelt fel så där fick man skämmas lite.. haha.. asså, vilken dag och kl är bara 10 typ.. snart blir de o tagga tandis och sen ska jag mysa med fina I och sen träffa A o lilla S.. nä se lite på serie kanske, har börjat kolla på merlin.. hahah är helt fast..

Gårdagens planeringsdag med jobbet, va kul och med god mat.. samt att jag fick semestern godkänd så nu kan man slappna av i sommar..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0