SEMESTER!

Äntligen har man semester och bästa av allt är att man faktiskt har varit frisk sen mars, vilket nog inte har hänt på några år.. Samt att man har pengar kvar trots att alla räkningar är betalda. Har inte hunnit eller orkar skrivit på länge då det har hänt så sjukt mkt runt omkring mig..

Rättegången är över och hen fick BARA dagsböter, vilket är helt sjukt.. fattar inte hur det skulle kunna motverka att hen gör så här igen mot någon/några andra menmen.. skönt att det är över och att man fick det bekräftat att det inte va okej att bli behandlad på det här sättet även fast allt jag ville var att hen skulle få den hjälpen hen behöver..

fick en snefylla på midsommar igen tydligen, själv minns jag inget och jag fattar inte hur det kan ske.. menmen.. det är mitt problem jag tål nog inte alkohol så bra som jag tror.. bara bita i det sura äpplet och inse det.. även fast jag faktiskt inte dricker speciellt ofta..

Annars känns livet helt okej just nu.. kan inte klaga man har ju SEMESTER!!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0