Living on the edge

Livet bara leker och allt känns så underbart.. denna semester har vart så spontan och rolig, kunde nog inte har njutit mer av denna semester än vad jag gör nu..

Känslan av att möta någon man vill dejta är ju för underbar men om det blir så eller inte är faktiskt upp till han och inte mig känner jag. Är det meningen så blir det så annars är det ju inte meningen.. för en gångs skull ska jag faktiskt lyssna på min bästa killkompis råd.. haha

nej nu blir det tagga gymmet och sen kanske bad får se *ler*
Man har ju iaf denna vecka kvar på semestern, vilket är helt underbart..

Kan man göra annat än att älska livet just nu?!

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0