Vill ha mer...

De ringde från jobbet idag och tydligen ligger jag ännu mer minus än vad jag trodde och det känns inte som jag gör annat än o jobbar.. skit jobbigt är vad det är.. men det är ju inte mitt fel.. jag läggar faktiskt inte rätta timmarna utan de är passen jag får eller som de tilldelas till projektet jag jobbar för så.. men ändå jag som måste jobba in de.. skit drygt.. aja.. får väl jobba jämt då och hoppas att jag kommer ikapp och jag som tänkte försöka jobba heltid.. hmm. aja, lämnar in lappen så får vi se vad de säger.. ska iaf jobba ikapp timmarna först och så kanske kan gå upp i mars sen om det ser bra ut..

Annars ska jag nu strax iväg o träfffa I och senare åka o umgås med A.. får se om jag ska träna men kanske lika bra med tanke på hur irriterad jag blev över detta..

Förkyld är man på det oxå.. yeeahh.. haha värsta va jag va negativ här.. är egentligen inte så arg.. utan bara mest irriterad över jobbet.. annars trivs jag med mitt liv just nu.. har inte festat sen nyår och det har gått riktigt bra.. har inte ens haft behov eller känt för de..

Igår börjar jag spela lite på PS1 och FFXIII, va kul och avkopplande på nå sätt.. lite tidsfördriv.. hehe.. får se när jag ledsnar bara.. men nu har jag iaf något o göra om jag blir uttråkad..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0