Utan dina andetag!

Träffa dig idag, krama dig idag, prata med dig idag.. Allt kändes så perfekt! Med dig känner jag mig hel. Kom av mig ett tag när vi höll om varandra, kändes som de va vi då. Kom på mig själv att de inte va så o släppte taget, blev rädd. Tycker om dig så jädra mkt, du är det bästa i mitt liv fast de inte är vi. Känns som jag känner dig utan o innan, förstår dig på ett sätt jag inte kan sätta finger på.. Har aldrig kännt eller förstått någon så bra som jag gör med dig... Du slutar aldrig överraska mig.. om jag skulle släppa ner muren så skulle jag nog kunna säga att jag är helt jädra ner kärad i dig. Men jag håller tillbaka vill ha dig i mitt liv o vill inte förstöra något.. Vet på nå sätt att vi skulle funka bra ihop o de känns verkligen som att meningen är att de ska va vi men kanske inte just nu men snart.. Så om ödet vill de oxå så kommer det ske annars har du haft stor betydelse i mitt liv ändå.. Tack för att du finns o tack för att du överraskar mig ständigt!  
 
"Carpe diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0