Tear it up again

 
Livet känns faktiskt helt okej.. ända nu är att kroppen har nån förkylning som inte vill ge med sig så man har inte samma ork som man brukade ha känner man på träningarna.. va igår på gymmet igen i nästan 2 h med bästa A.. haha vet inte vad vi gör men vi lyckas alltid va nästan 2 h på gymmet o vi är inte lata utan tränar hela tiden men stressar iofs inte.. Sen följde A med hem till mig och vi käka gourme middag och sen spela vi lite monopol, den försvunna diamanten och lite uno.. va roligt och skönt att bara chilla lite..passade även på att färga A:s hår, svart med blonda toppar.. vart skitsnyggt..

Annars idag är det tvättdag och lite städa undan julen dag.. och det är så underbart.. det snöar ute och vitt på marken och träden.. äntligen.. även fast jag tycker de är lite väl sent men bättre sent än aldrig.. blir så glad av snö, det ljusar upp så mkt..

Fick mess av syrran igår med och de hade det bra i nya zeeland.. skönt för dem, de har vart där snart i 4 dagar bara men känns som en evighet redan..haha..

Helt underbart min första lediga helg från jobb sen november.. så skönt att bara fokusera på hemmet och ladda till matchen och fotbollsträningen imorgon..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
Oh, saknar mina älsklingar.. funderar starkt på att skaffa ett par till! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0