out of mind

Försökt hålla kontakten med dig men nu svarar du inte.. vet inte om du blev rädd eller om det är något annat.. men jag ger dig tid.. vill helst inte förlora dig men som det ser ut nu kommer vi nog bara kunna vara vänner.. om du inte huxflux ändrar dig förstås och börjar höra av dig självmant.. dock känns de här inte rätt utan det känns som det har hänt något som har gjort att du gör såhär.. dock inget med mig och göra men något annat..Du vet att jag finns här om det är något..

Aja.. måste sluta grubbla.. bara ta mig i kragen o gå vidare..
väntar på lunch/frukost strax medan jag håller på och tvättar.. är ju trots allt ledig idag.. lovely.. Lyssna på musik o chilla vad mer kan man önska? o sen dra vidare på träning ikväll..

Körde box 1h & spinning 1h igår, börjar få lite träningsvärk redan så bävar för imorgon, då lär jag inte kunna gå..hehe.. livet!

Fick kort av syrran idag med! Oh, vad jag saknar henne! men snart kommer hon hem! <3

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0