Music is the voice of the soul!

Sakta men säkert börjar jag hitta mig själv igen.. fick besked idag att saker o ting börjar ta lite rullning men när det är över, ja, då kan jag gå vidare igen.. annars har jag lagt upp lite mål för 2014 idag..

Prio 1: Kunna satsa på handbollen och fotbollen samt hinna med gymmet. helt enkel träning=Må bra!

Prio 2: Spara pengar så jag kan dra utomland i helst 2 veckor men minst 1 vecka.

Prio 3: Skriva högskoleprovet

Prio 4: Börja plugga igen

Ganska lagomt med mål tycker jag.. viktigaste är ändå de första 2 punkterna..

Nej, nu ska jag nog sova lite är ju en ny dag imorgon och nya möjligheter..

På återseende!
"Carpe Diem"
///T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0