Med dig i mitt liv mår jag bra!

Jag vill bara sätta mig på golvet o gråta, ja gråta sådär hysteriskt o skrika. Så omoget av dig o bete dig såhär men ändå vill jag ha din kontakt o ändå saknar jag din närhet. De gör faktiskt ont även fast jag vet att de är bäst såhär. Mitt liv är ändå rätt rörigt o jag lever i en dimma, ser ljuset emellan åt men mesta dels är det mörkt just nu o en mardröm som jag inte vet om jag kommer ur just nu. Efter detta kan jag nog nästan säga att jag vart med de mesta o ändå är jag ung än. Det som håller mig uppe just nu är att jag jobbar i stort sätt varje dag. Visst har mina vänner men de räcker inte just nu inte ens min familj räcker, jag känner mig ensam, riktigt ensam!  
 
Jag behöver stanna upp, dax att erkänna för mig själv att jag nog blev kär i dig därför är de här svårt för mig. Jag behöver tid för mig själv o slippa alla måsten! Behöver åka bort ett tag.  
 
skrev iofs de här säkert innan nyår men det är så de känns men jag jobbar på det.. försöker satsa på de som får mig att må bra o de är sport o jobb.. helgen som va har jag hängt i en sporthall o kollat massa fotboll (bästa som hänt på länge) o sen jobbat (skönt det med) samt hängt med en av de bästa A hela helgen.. allt det får mig att må bra kunde inte haft de bättre än så denna helg.. Ska jobba på mig o må bra igen.. Ska ta lärdom av de som hänt o få det till att göra mig starkare än någonsin..  
 
Sagt det förut och säger det igen.. Du får mig alltid att må så bra även när vi inte ses.. Det känns så naturligt allt med dig även fast vi har en konstig relation, många som inte förstår sig på den inte ens jag men så länge jag mår bra av den så är jag nöjd.. Du betyder nog allt för mig utan dig många gånger så ja jag skulle inte klara de så lätt då.. 
 
På återseende! 
"Carpe diem" 
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0