Lucia vaka!

På lördag ska vi ha lucia vaka med handbollslaget, det ska bli roligt.. hoppas att det kommer lite folk iaf.. annars då ja va ska man säga.. livet går framåt, o går upp o ner, ena stunden är det tipp topp och nästa är det botten.. man får bara att acceptera att det är så just nu, jag vet inte alls vad som kan få mig att må bra just nu.. jag bara accepterar läget & försöker ta vara på dagarna.. fokusera mycket på skolan, jobb samt idrotten är väl det man får göra, dock så vågar jag inte gymma själv längre, har träffat på hen dock vart lugnt tills för en vecka sen då satt lappen där på min bil igen.. och det va bara att gå till polisen igen.. att man aldrig kan få vara lugn.. jag orkar inte.. jag vill bara vara i fred och må bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0