Stay the night!

 

Just nu känns livet på topp! dock velar jag med en sak om jag ska berätta mina känslor eller inte? det känns dock som att jag måste berätta så att jag kan gå vidare, det får bära eller brista!
Japp, då har jag bestämt mig, ska berätta i helgen nån gång.. hehe.. spännande..
Annars taggar jag för fullt inför fotbollsmatchen i em.. dock var jag extremt morgonpigg idag så vaknade redan före 8 imorse så har hunnit med o städa, handla, slå in present, fixa vad jag ska ha på mig ikväll och nu väntar jag på att lunchen ska bli kvar & det är ändå 2 timmar kvar tills jag ska åka..haha..

Har tittat lite på hur jag vill ha det här hemma, så nu ska jag köpa nå mattor till, det kommer bli jättefint o sen måste jag köpa eller hitta gardinstängernas hakar o sätta upp gardiner i vardagsrummet med, en svart kaffekokare ska inköpas med, sen lite dukar & dylikt, sen är det perfekt här hemma.. njuter av tanken..

Nä, får väl försöka hitta på nått och göra ett par timmar nu! Dock tror jag att jag blir slö om jag glor på film så får se vad man hittar på, haha

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0