You make me

Hänt sen senast då, jo vart magsjuk och de va nog den värsta jag har vart med om tog 5 dagar innan man fick energin tillbaka igen helt.. men nu mår jag bra, nästan bättre än innan..haha.. Börjat äta lite nyttigare med mer frukt o mindre portioner..hehe..

Annars va jag igår och kolla på en visningslägenhet på ungefär hur min nya kommer se ut, det kommer bli perfekt.. dock får jag slänga en heldel möbler men de blir nog bra..hehe.. vet inte om jag orkar sälja något hmm, värt att tänka på iaf...

Idag blir det IKEA med mor min, ska bli kul och handla lite smått samt få lite egen tid med mor. Sen blir det handbollsträning, oh så jag har längtat.. hihi..

Dagen började bra med ett mejl om arbetsintervju i början av nästa vecka i NT, hemtjänst. Det ska bli spännade och se hur de går och vad som gäller.. förhoppningsvis blir det bra o om inte annat är de ju närmare om de skulle bli så att man får de eller tar de...

De går bra igen!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 Bjuder på en gammal bild på mig från 2006 eller något sånt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0