wrecking ball

De ska alltid hända något som får en att må lite dåligt.. fattar inte.. varför kan man inte bara få vara lycklig??
Jag har troligen förstört något fint pga att jag va full o sms.. men ändå så känns de som att man borde bli förlåten för de för de va faktiskt inte så hemskt.. så fattar återigen nadda.. men kan man inte förlåta för en sån sak eller att man faktiskt bara är en människa som kan göra misstag så är man kanske inte mkt att hänga i julgran så att säga.. Skillnad hade vart om jag hade vart otrogen eller något sånt då hade jag förstått faktiskt men så va inte fallet.. frågade i stort sätt bara vad personen i fråga känner för mig.. hmm.. ja konstigt är de men aja bara gå vidare.. kan inte göra något.. o jag tänker inte va på heller för de gör de nog bara värre.. han får väl höra av sig om han ångrar sig...

något som är konstigt är att vi alltid mötts förr eller senare och känslorna kommer tillbaka.. ännu konstigare är att jag får en känsla av att vi ska träffa på varandra o de gör vi.. du slutar iaf aldrig att förvåna mig och jag slutar aldrig att förvåna mig själv genom att jag känner dig så pass bra att jag vet hur du tänker.. skumt är de.. kanske är de som mina kompisar säger att de är meningen.. men vad vet jag.. återstår att se..

aja, dax att åka till föräldrarna en sväng o mysa med Attila o sen tagga match.. imorgon blir de återigen jobb igen fast de känns som de här 4 dagarna ledighet har gått för fort.. har inte hunnit landa rikigt och nästa helg flyttar jag.. hjälp va de går fort nu..

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0