New begging starts with workout

Efter en period av deppighet börjar de sakta gå uppåt igen.. mkt är tack vare att jag har skaffat gymkort på friskis med. Så nu har man kommit igång där med plus handbollen och fotbollen.. yeeaahh.. de är grymt... idag körde jag och en av de bästa först gym över en timme o sen körde vi box i 75 min så nu är man lagomt mör efter de men grymt skönt va de..hehe.. får se om man kan gå imorgon bara haha..

nää ska kolla lite kläder på hm o se om jag hittar någon bra höst/vår jacka.. kan behövas känner jag.. o lite leggings kanske..haha.. fast får se om jag beställer något.. jag o min ena moster snacka om att dra utomlands typ i nov så kanske bra o spara pengar plus att jag kommer ju flytta snart så.. hmm.-. men kolla kan man ju göra haha...

på återeseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0