känslan att falla...

Känslan av att falla ungefär så känns de emellan åt.. vet inte varför.. blöö.. idag har vart en bra dag o att prata med en viss person får mig alltid att le.. jag blir så lycklig av att prata med dig ska du veta.. men sen kom träningen.. gick sisådär kanske för man är trött eller vad vet jag kanske för man är ofokuserad eller nått.. iaf.. gick de inte bra.. men men.. nya tag nästa vecka o nu är det inte långt kvar till flytt.. hjäälp..
panik vet inte hur jag ska lyckas med allt bara.. men men ta en dag idag och snart är allt packat så de är chill..hehe..

nää tajm att sova.. slut som artist..

På återseende!
"Carpe diem"
/// T
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0