Had enough!

Lycka är att få träna det man älskar... Va skulle jag göra utan min idrott? jag hade nog varit väldigt rastlös person då.. just nu vill jag bara få ihop de med allt.. träning o jobb.. de är prio ett för mig just nu.. endel tror säkert att jag inte vill jobba helger pga att jag vill ut o festa men så är inte fallet. visst självklart kommer jag vilja det med men de gör man ju inte jämt...om vi säger såhär istället.. jag vill kunna ha valmöjligheter.. just nu känner jag mig så jäkla låst.. o då blir de såhär.. jag mår dåligt o gör tyvärr dumma saker.. men nya tag nu.. jag ska klara de här o jag ska defentivt ha ett jobb jag kan få ihop de med idrotten..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0