Utanför din dörr...


 
Dagen har vart knas men ändå helt underbar.. fått va med en av de bästa o träffat dig, pratat med dig.. men varför känns de inte tillräckligt för??

Kanske för att jag fick veta att en av mina närmsta killkompisar pappa gick bort i natt.. önskar jag kunde vara där för han.. men finner inga ord.. skickade iaf ett sms o skrev att jag fanns o tänker på han.. vill ju inte störa.. men ändå visa att jag finns.. ouf vet inte va jag skulle göra om någon i min familj skulle gå bort nu.. jag tror ärligt talat att jag skulle gå under.. de betyder för mkt för mig just nu..

Min ena moster är nog helt underbar.. ska få köpa hennes bil på vårat sätt så att säga.. hon rädda min vinter.. va skulle jag göra utan min släkt?

Lyssnar just nu på stiftelsens nya låt- utanför din dörr.. helt underbar.. älskar den redan..

om jag ändå kunde låta mig själv vara nöjd någon gång.. eller jag är väl nöjd men jaa känslan av att falla finns kvar... känslan att något saknas finns kvar.. kanske för att jag är osäker fast ändå inte.. vet att de kommer bli vi bara vi kör vårat race vi har gjort hittils.. o skulle de inte bli vi, ja då va de helt enkelt inte menningen.. men känns rätt men ändå blir jag osäker.. kanske för att jag är rädd.. rädd att förlora dig, rädd att falla för djupt, rädd för att bli ett par.. hmm.. jag vet då inte.. men bästa är att leva här och nu..

på återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0