Songs from my heart

Nu har äntligen inflyttningsfesten blivit av, ojoj va spår de blev men kul va de iaf.. lite för mkt dricka kanske men kvällen slutade bra ändå.. Kunde nog inte ha slutat så mkt bättre faktiskt.. tråkigt bara att mina kompisar började bråka.. hamnade lite emellan där.. o jag tänker inte välja för ja tycker om att umgås med dem båda så det så..ingen är bättre än den andra utan båda är lika bra om vi säger så..

Har ångest idag eller fick de redan igår kväll.. vet inte riktigt varför, kanske för de blev lite efterfest hos mig o vi störde ev grannarna o jag kan få en varning eller nått.. hoppas inte det.. men skäms lite gör jag iaf.. vill ju hamna på god fot här o inte ha de som de blev där jag bodde förut..

aja, tur att man ska jobba nu i 8 dagar i streck så de kanske blir lite lugnare då..

Är glad att DU har insett att jag verkligen finns här för dig, det gör jag och jag stöttar dig i denna situation vilket jag tror du vet.. Även fast man vet att man för de mesta är en bra vän så behövs de höras ibland, jag blev glad för dem orden..

Nej, man kanske ska klä på sig o fixa sig lite, måste snart dra på läkarundersökning o sen möte och jobb..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0