Precis som jag...

Har fixat bild till körkortet nu så nu är det bara att skicka in o betala sen hoppas vi på ett nytt körkort..hehe..

Annars myst med bästa Isa idag och hon har hjälpt mig sätta upp lite speglar o sånt så nu ser de mer hemtrevligt ut.. uppskattas verkligen då jag har svårt att fixa saker på egen hand hehe...

Så nu är det bara att köpa skohylla, badrumshylla, vitrinskåp, nytt matbord/barbord plus ev. hyllor att sätta på väggen samt få upp lite mer lampor sen är det klart..

Har redan ordnat med inflyttningsfesten så nu är inbjudan ute.. kommer bli så kul..

Träffa finaste idag med.. enligt Isa så va han lika glad att se mig som jag honom.. blir så glad.. han är så fin...

Nu blir de o vila lite innan man ska dra till träningen...

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0