new week!

Förra veckan va rätt negativt trots flytten till min fina lgh.. trivs bra här ska ni veta.. men denna vecka hoppas jag ska bli bättre.. dax att tagga om o börja om på nytt igen..Ingen vits att gräva ner sig som jag har gjort.. men de har vart tufft då de kommer motgångar som de gjorde.. Hoppas att uttrycket stämmer " efter regn kommer solsken"

Nu sitter jag o väntar på att mamma ska komma o titta hur de ser ut o sen ska vi hämta släpet o åka hem till henne o pappa.. ska bli mysigt o mysa lite med Attila.. en ljuspunkt i livet.. så fin så..
sen blir de o tagga kalas.. då en av mina bästa vänners son fyller 4 år, stora grabben nu.. måste försöka hitta någon present med till han.. hmm.. de ordnar sig nog..

Kan ju berätta att seriepremiären i handbollen så blev de vinst för oss & det kändes bra trots all stryk man fick.. bra start på säsongen.. nu fortsätter vi såhär..
Att träna oavsett om det är handboll, fotboll eller på friskis får mig alltid att må så himla bra..
Träna är livet!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0