Bring me to life..

När man precis har landat så blir de återigen kaos.. jag kan sammanfatta denna vecka som KAOS!! De ända som vart positivt är mina fina vänner som jag har o lgh.. allt annat är upp o ner just nu känns de som..

fattar inte varför de alltid ska bli såhär.. jag hatar de.. jag vill också hitta lyckan i kärleken men nej.. hatar de.. vill inte.. o sen inte nog med de så har en kompis vart med om nå hemskt eller ett av de hemskaste man kan vara med om..fy va världen är orättvist.. bara hemskheter händer denna vecka, så nu undrar jag vad som händer i helgen för hemskt då??

gaaah blir galen här... inte nog med det så har man världens skavsår med.. o inte ens skavsårsplåstret verkar hjälpa.. bläää... pannkaka...

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0