Addicted to you

Allt börjar väl äntligen falla på plats men mkt som snurrar just nu.. dock är det just nu den nya bilen som behövs ordnas med.. först o främst besiktning och sen ska den in på service i november.. men innan service borde jag ha fixat med vinterdäck, frågan är bara vart jag ska vända mig.. är totalt lost på den punkten faktiskt.. butik eller internet? det är frågan..

Annars funkar ju bilen som en klocka.. älskar den.. har även fått hem cykeln nu så äntligen kan jag cykla till bussen osv.. ska bli skönt att slippa gå..

nej, nu ska jag nog ut o pumpa cykeln så jag kan ta den imorgon..hehe
Kanske ska fixa min nya skohylla med.. hmm.. duscha måste jag göra med..

På återseende!
"Carpe diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0