Pollen & matt!

Mår toppen just nu dock är jag väldigt trött apollenallergin o medicinen jag tar för de. Men bara bita ihop o jobba på. Har tappat intresset lite för träning men bara o puscha på vet ju hur bra jag mår när jag tränar såhär regelbundet. Tror dock att jag har lite mkt just nu fram till midsommar o semestern men sen blir de lugnare ett tag då jag är ledig *längtar* 
 
nää, ska väl vila en stund innan de är dax för träningspass nr 2 idag har redan vart 1 1/2 hos sjukgymnasten haha sista veckan jag är där sen är planen att träna själv! Ska höra om jag kan få nå träningsprogram som jag kan göra själv under sommaren *ler* 
 
på återseende!
"Carpe Diem" 
/// T

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0