Life is moving fast

 
 
 
Ja, vad ska man säga? Har haft grymt fullt upp sen sist jag skrev. Jobbat en massa, vart ute och träffat lite kompisar samt lirat en hel del fotboll. Det går alltså bra nu. Knät verkar nästan helt återställt nu. Detta är första veckan som jag har kunnat träna och spelat match i fotboll utan att ha haft känning före, under eller efter varken träningen eller matchen.. yeaaahh..

Annars söker jag extra jobb och ska på 2 st intervjuer nästa vecka så håll tummarna att jag får något av de och att de kan passa in på mitt annars fullspäckade schema hehe..

Har nu även beställt en iphone 5 så nu jäklar hoppas vi att den är bra och bättre än xperia touchen.. usch vart så less på den och den har verkligen krånglat från dag ett asså.. *suck*.. nu har jag fått låna en telefon av A & N då den typ hakade upp sig och man kunde inte göra någonting alls mer än att vänta på att den skulle dö igen.. det funkar inte speciellt inte när man är beroende av en lur som jag är..

har även kirrat nya fotbollsskor idag för presentkortet jag fick när jag fyllde år.. vart tvungen då mina gick sönder och de gamla är för trånga o man får skavsår av dem..usch.. men vart sjukt nöjd över färgen och att de kändes så bekväma så nu hoppas vi att de känns bra även när man sparkar boll med :P

På återseende!
"Carpe diem!
/// T
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0