Feeling good...


 
Ännu en dag med besvär av detta pollen elände asså.. börjar bli less på att vara såhär matt i kroppen som jag är och känner av astman gör jag nu med.. blää för de.. men annars mår jag faktiskt grymt bra.. känns som allt kommer ordna sig för mig med tillslut äntligen.. hoppas bara att de håller i sig nu..

Hade inte tänkt träna idag pga att jag mår som jag gör av pollen men 10 min innan träningen så bestämde jag mig för att dra o träna iaf haha och det var en kul och skön träning trots att astma kom haha...

Nu blir de tagga match på fredag och imorgon så blir det nog sista passet hos sjukgymnasten.. sen ska jag direkt in till stan och klippa mig samt färga håret.. ska bli så skönt.. är så less nu haha.. men ska behålla längden så blir väl bara topparna o lite uppklippt antar jag, färgen får vi se vad som blir haha

Nää nu ska jag knäppa på nån bra film o varva ner lite innan jag ska sova, upp skapligt imorgon med för att träna..

Du, det går bra nu!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
Friends for life! <3

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0