Abduction

 
äntligen fredag o har bara myst för mig själv hur skönt som helst :) ibland behöver man vara för sig själv har jag märkt haha har ju jobbat idag med så kan behöva lite andrum då :p fick pengarna tillbaka från försäkringen för låsbytet vilket är skönt.. det går bra nu! *smile* träffa på en av de finaste idag med när jag handla, vilket gjorde min dag. Han va så social o snäll, precis som när jag lärde känna han. Saknar det vi hade faktiskt alla dessa Mess o så men men livet går vidare. Jag har försökt o nu kan vi nog bara vara vänner antar jag, vilket känns bra de med :) 
 
nää ska se en film till tror jag sen sova, är lite trött faktiskt haha ska drömma om snygga grabbar haha 
 
på återseende!
"carpe diem" 
/  T 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0