Yeeah jippi yeaaah eller?

 
Har bestämt mig att nu får det vara nog med alla dessa småshoppningar på kredit på nätet. Ska betala av allt när jag har råd vilket jag hoppas blir nästa månad för denna månad har jag verkligen fått pyssla för att få råd att betala räkningar och har tom fått skjuta upp räkningar menmen så går de när man har varit sjukskriven...

Har iaf en plan på att få ordning min ekonomi och har börjat kollat på extra jobb o jobba en period nu.. få in lite mer pengar men då måste jag se till att de drar mer skatt så jag inte blir återbetalningsskyldig senare.. Har även sökt till socionom i höst så nu håller vi tummarna att jag kommer in och kan plugga på distans..

Söker fortfarande lägenhet i nt men svårt att få tag i någon.. det är så eftertrackat där.. så nästa steg i höst i sånt fall blir att kolla om man kan låna till en bostadsrät.. yes känns bra att man har lite planer nu framöver iaf...

Pratade med sjukgymnasten idag iaf och hon gick med på att jag kunde börja träna lite smått med fotbollen så det var skönt, och jag ska även träna där april ut och sen får vi se hur det blir!

Snart är det bara 1 dag kvar tills jag ska träffa ortopeden så dax att skriva upp vad jag ska fråga honom om. Hoppas på tummen upp ifrån han med!

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 
Mina fina presenter jag fick på min födelsedagsfest! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0