My birthday

Weeiii idag fyller man år igen, jag tycker om att fira min födelsedag mest för att det är då man kan få presenter och sånt.. tycker faktiskt det är viktigt att fira födelsedagar, nästan viktigare än julafton haha...

Igår va det söndag och då kom nästan hela min familj förbi på fika, fick ett presentkort på intersport av alla i familjen, vilket va välbehövt, tack så mycket & av en av mina närmaste kompisar fick jag ett ljus som smälter på nå sätt och doftar, typ doftljus...Annars igår så va de fotbollsmöte och sen var jag med på cirkelfysen, det var riktigt kul och gick bra med knät också, vilket va skönt, dock gjorde jag väl inte hopp som man skulle göra men dumt att chansa tycker jag... Sen gick jag direkt och kolla på våran handbollsmatch som blev förlust med 3 bollar, trist, och jag ville bara spela hela tiden.. haha.. drömde tom i natt om att jag spelade match fast med borta laget haha.. nää måste äta upp frukosten och sen dra till bussen och jobbet.. weeii äntligen jobb igen och nu håller vi tummarna för att knät håller...

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0