Keep calm and smile it´s friday or not...

Så, nu är jobbhelgen över, har jobbat ca 27,5 timmar i helgen med start fredag kväll och med slut idag söndag kl 14:30 så är rätt slut och inte orkat göra nå speciellt i helgen.. Så idag blir det lite egentid med chips och dip och mysa ner mig i soffan, välbehövligt.. imorgon blir de återigen sjukgymnasten och sen måste jag ringa samtal och tvätta... kommer va fattigare än fattigast denna månad menmen bara bita i det sura äpplet och försöka få det att funka helt enkelt.. livet börjar ta vändning igen, orken är tillbaka,...

På onsdag ska jag träffa ortopedläkarn igen och det ska bli spännande att se vad han har att säga om min rehab. hoppas att det är positivt bara.. men jag har lite frågor jag måste ställa honom som om ifall det blir sämre om det krävs operation då eller hur det ser ut i framtiden för mig.. aja, får vänta på onsdag med de svaren.. imorn ska jag försöka haffa min sjukgymnast iaf och fråga vad hon anser att jag får och kan göra framöver.. fast hon verkar så stressad och jag har ju typ klarat mig själv hela tiden och gjort egna diagnoseringar på mitt knä.. hmm inte bra..

Nää, nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara vara för mig själv.. man behöver det ibland.. måste dock säga att det var skönt med en helt vithelg efter över en månad med nästan bara alkohol varje helg.. måste skärpa mig och jobba istället eller roa mig på annat sätt helt enkelt..

Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0