I´m who I´m and nobody is going to change that

I´m who I´m and nobody is going to change that...

Nu är det äntligen fredag och jag börjar äntligen bli helt frisk känner jag, finally... Har idag fått världens ryck så har storstädat här hemma, dammat, rensat skrivbordet, slängt massa tidningar och kartonger, städat badrummet så nu är det fint till på söndag då iaf mina föräldrar kommer hit på födelsedagsfika, jag fyller ju år på måndag.. ja, då blir man ett år äldre igen.. haha men åldersmässigt känner jag mig ung men siffrorna börjar närma sig 30 haha.. aja, man är ju bara så gammal som man känner sig antar jag..

aja, snart ska jag bege mig till Uppsala och prova på curling med handbollslaget, det ska bli skoj faktiskt.. annars blir det en lugn helg antar jag, hoppas jag för på måndag ska jag äntligen börja jobba med så håll tummarna att mitt knä är tillräckligt bra nu..


Over and out!
"Carpe diem"
/// T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0