I´m only human!

Är helt slut idag, vart en stressig dag på jobbet, men helt klart skönt ändå, har inte hunnit tänka nått alls på allt som har hänt.. är man en ältare så är man.. men jag måste släppa de nu och börja om.. Jag har iaf bestämt mig för att dra bort ett tag inom snar framtid, bara för att va borta ett tag, hoppas man kan det ekonomiskt bara...

Idag har jag hämtat min nya lur så nu väntar jag bara på simkortet sen har jag en lur igen och kan börja samla in lite nummer.. ska bli så skönt, har känt mig tomhänt utan min lur fast jag har lånat en stenålders mobil, dock har det vart skönt att man inte har kunnat kollat facebook när man vill och såna saker, ska nog undvika facebook ett tag framöver sen tror jag, orkar inte med alla intriger och så.. haha får väl se hur det blir..

Nää, ska väl fortsätta att bädda här och sen slänga mig i soffan eller nått...

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0