Happy Saturday!

 
 
Igår va jag med handbollslaget och provade på curling, det var grymt svårt faktiskt men rätt kul, det ser lättare ut på tv än vad det är vill jag lova, sen när jag kom hem slocknade jag nästan direkt, var hur trött som helst...

Vaknade tidigt idag och skrivit en shoppinglista så nu ska jag snart åka till willys och panta lite och handla lite smått gott som jag ska ha till kvällens mat och till morgondagens fika, lär väl bli att jag bakar lite redan ikväll antar jag.. har verkligen ingenting planerat så lär ju bli hemma och chilla bara o se melodifestivalen antar jag för mig själv.. lika bra det så man inte blir sjuk igen..

Nää nu är det tajm för mig att åka känner jag, orkar inte sitta här längre, hahaha...

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0