Everything happens for a reason...

Ouf.. vet inte vart jag ska börja.. Förra veckan började jag iaf och jobba, vilket va grymt skönt och det gick bra.. Det kändes som en vändning i positiv riktning..

Men så kom dagen jag skulle ha fest.. kom massor av folk, men tyvärr även folk jag absolut inte kände och hela lägenhet var full med människor.. En favvo skål gick sönder, mobiler blev stulna även min, skor försvann även ett par av mina som va nya, min hemnyckel som satt i tuben försvann och även pengar... Polisen kom och det va bråk utanför porten, fick snacka med dem.. jao, det vart kaos på natten.. började bra men slutat i kaos.. Som tur va några snälla och städade undan innan de gick så farligt va de inte att städa dagen efter.. jag städade även i trapphuset och utanför porten.. Dock kommer jag nog få en varning för de här iaf.. det är jag nästan 100 på.. Hur som helst har jag iaf polisanmält pengar, mobil och nyckeln.. har även fått ett nytt lås i dörren så nu kan man vara trygg igen.. usch.. känner mig totalt sänkt..

Everything happens for a reason I guess, now is the time to start things over and put some things in the past!

Kommer bli tvungen att jobba en hel del nu iaf.. skönt.. och inge mer festande här hemma iaf och defentivt inte nå mer sprit.. tål de ju inte ens...
Nu är det iaf dax att börja om, jag måste ta hand om mig själv och jag måste ta vara på mitt liv.. visst det här har förstört mycket och visst jag har grymt med ångest, jag skäms, jag känner mig kränkt och jag vill bara börja om. Jag vill flytta nu och det mer än någonsin.. orkar inte va kvar här, vill ha en ny start och en bättre start.. Det här året har verkligen inte börjat bra, när ska det vända?


Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi finns här för dig gumman. Glad att man har flyttat från R då det bara händer en massa skit. Hoppas du får ett nytt boende där du vill ha. :D Dock saknar jag R ibland, men ibland inte. Saknar det mest för att jag har familj o vänner där. Men vill gärna flytta dit du vill också. Men trivs i huset också. Så svårt. :/ Men men. är väl aldrig nöjd. haha! Skönt att det har löst sig med en del saker nu, men det är fan inte klokt hur fan folk kan vara så jävliga!! FY FAN alltså! Men men.. inte mycket man kan göra åt det nu. Tyvärr.. Men det kommer bli bättre och bättre Tess! Jag hoppas på att det blir så iaf. Är också en ältare.. men försöker att se positivt på saker o ting.. men inte lätt. och det vet du nog också. Love you my BFF. And you know it! <3

Svar: Jag vet att ni finns gumman och det är jag oerhört tacksam för, skulle inte klara av allt utan er om jag ska vara helt ärlig.. förstår dina tankar med, jag kommer oxå sakna R den dagen jag flyttar härifrån men samtidigt kännas som en frihet, ta en nystart någon annanstans.. förstår de, tror de kommer bli lättare när du väl kan ta ditt körtkort gumman, då kommer huset vara perferkt för er. Love you too my BFF!!! <3
T

2013-03-23 @ 01:53:16
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0