Det kommer aldrig vara över för mig...

Nu är det onsdag och dax att jobba igen fast kväll.. usch ogillar att jobba kväll, tycker inte om det alls och inte att jobba helg heller menmen vad gör man inte.. måste ju för att få ihop ekonomin och sen är det ju så inom vården.. men helst vill jag ju jobba mån-fre och det är mitt mål i framtiden att jobba så...

De ringde från jobbet idag med och jag ska börja 13:30 istället för 15 men det är bra då får jag in lite timmar, vilket behövs då jag ligger typ 6 timmar back eller nått tror jag..

Annars skickade jag in intresseansökan till hyresrätter i färsna i Norrtälje idag, skulle va kul om man fick en lägenhet där, få en ny start i Norrtälje skulle inte vara helt fel faktiskt, men tror de kan bli svårt är säkert jättemånga som har sökt och som har bättre poäng än mig men prova kan man ju alltid göra..

Nää nu måste jag göra lite lunch och sen börja röra på mig, måste tanka innan jag åker med...

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0