Det går bra nu!!!

Nu är kalasfirandet över och jag har fått jättefina presenter redan.. Är så glad.. Idag har jag även skickat in förhoppningsvis de sista papperna till försäkringskassan och har även fått pengar av den så det går bra nu.. fast måste nog spara de för vet inte alls hur min lön kommer att se ut nu i slutet av mars..

Eftersom jag ändå va inne i Norrtälje så kollade jag upp vad en TV skulle kosta på elgiganten och jag får nog räkna med ca 3000 för en 32 tum och det blir lagomt stort här.. aja får vänta tills jag har jobbat ihop de pengarna helt enkelt...

Provade ju och jobba igår och det gick hur bra som helst, dock svullnade knät lite grann men inge ont iaf.. pratade med sjukgymnasten om de idag när jag va där och hon sa att de verkligen går åt rätt håll, så ska dit igen på torsdag efter jobbet så får vi se hur det känns då..

Du, det går bra nu!!!

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0