5 Mars 2013

Ligger hemma och är sjuk nu igen.. har åkt på halsfluss så blev sjukskriven en vecka till *suck*..

Aja, i fredags så vart det så att jag spontan följde med M & co ut, först förfest ute i gottröra och blev det teatern, oj så mkt dricka de blev.. aja, kom hem iaf & kul hade jag väl haha...

Lördags va jag sjukt seg och bakis, men åkt med in till NT iaf och va nykter hela kvällen, på förfesten och på Mobergs.. va rätt kul men va så sjukt trött.. va chafför istället.. kom hem runt halv 3..

Söndags så åkte jag med och kolla på våran match och hoppade cirkelfysen, vilket va tur för jag fick sjukt ont i halsen på vägen hem så blev bara att gå till läkarn igår och få antibiotika, har väl börjat hjälpt lite men inte mkt, måste ner och handla glass och drickbart, gör fortfarande ont att svälja...Blir väl att köpa nå halstabletter på apoteket med som kanske kan lindra lite.. hoppas de..

Over and out!
"Carpe Diem"
/// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0