Wake me up!

Semestern har börjat bra med äventyr i måndags då jag och en kompis var med som statister i en ny dramaserie och vi fick inte ens åka hem för dem utan de ville ha med oss i allt typ haha... så missade fotbollsträningen då, tråkigt nog menmen sånt som händer.. I tisdags va de dax för äventyr igen.. den här gången vart de bad i Kaggeboda och sen direkt in till Grönan och lyssna på Icona Pop och åka lite karuseller.. fast man va ju helt slut sen dagen innan.. vi hade vart där på inspelningen i 10 1/2 timmar så..

Igår blev det rätt chill då man fortfarande va helt slut efter helgen o äventyren så blev o tvätta och sen spela fotbollsmatch på kvällen.. gick väl hyfsat för mig men dock så förlorad vi typ med 6-0 eller nått.. jag räddade iaf ett friläge..Sen va tanken att jag skulle dra ut på kvällen men blev inte så.. hade inte orkat asså..

Nu är det frukost och sen ska jag in till NT och fixa inför lördagens bravader.. sen blir det nog chill asså..

På återseende!
"Carpe Diem"
// T
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0