The time of my life!

Helgen gick i fullfart och de va min ända lediga helg fram till midsommar och innan dess har jag jobbat i stort sätt varje helg.. haha.. Fredagen blev de mys i rålambshovsparken men nå goa vänner och lördagen bestod av kubb och picknick med några från handbollslaget och sen blev de grillning och utgång med tjejerna i Norrtälje, va hur kul som helst, dock mycket dricka som vanligt haha.. men roligt va de och Amarillo sjung nå låtar med.. haha sen träffade jag på en rolig prick i baren som jag sedan släppade med hem till A & N, stackarn.. haha söndagen ja, va ska man säga, blev ingen fotbollsmatch då vi va lite fast i skogen så att säga.. men va mys ändå.. aja, får se om man kommer ha kontakt med den roliga pricken eller ej, skulle va kul men svarar han inte på vänskapsförfrågan så ja då vet jag haha

Nää, nu är det dax att tagga för jobb, kommer jobba 6 dagar av 7 denna vecka o då är jag bara ledig på onsdag haha.. kommer va helt slut sen och defentivt osocial.. haha..

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0