Snaaart Semester!

Bara o bita ihop inte många dagar kvar nu till semestern, ska jobba ikväll imorgon, midsommarafton o på söndag sen tar jag semester! Längtar som aldrig förr!!..

Min kropp har nog redan tagit semester känner jag, helt slut som artist men har ändå lyckats träna idag så känner mig stolt.. skulle ha tvättat idag med men nån jubelidiot till granne har ockuperat min tvätt tid.. grymt irreterande menmen inget o göra åt så jag får väl tvätta på min semester då för nu hinner jag inte före semestern.. Har för mkt att göra haha...

Eftersom underkläderna faktiskt börja syna o jag har tänkt skaffa en långklänning så får de bli o shoppa lite innan jobbet idag.. Är så taggad på att shoppa att jag nästan vill åka nu faktiskt haha..

men nej ska nog käka nått hemma först eller fika med en kompis innan..

Vi får se hur det blir!

Längtar till midsommar! *smile*

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0