Life goes on!

Nu har jag jobbat mitt mördarpass vecka på jobbet jobbade 6 av 7 dagar så lite sliten är man allt. Dock har jag ändå storstädat lgh idag vilket tog sisådär 6 timmar, ouf, ont i ryggen o slut nu menmen imorgon kommer de o ska besikta lgh o sen ska jag iväg o jobba kväll igen o jobba 4 dagar till o ledig en dag sen jobba en dag sen semester om jag inte tar bort söndagen för då får jag semester om redan 4 dagar hehe...

Aja, får se hur det blir.. ska känna hur jag mår imorgon.. börjar känna mig förkyld o lite halsont så inte så bra då.. Är ju ändå bara ett x-pass så dock kan jag behöva pengarna.. hmm knivigt läge.. haha..

Annars leker livet på fint asså.. dock har jag ju inte hunnit träna så mkt som jag har velat då jag pausa fotbollen förra veckan o har inte förs slutet av förra veckan skaffat träningssakerna..

Tänkte ev. försöka träna lite smått idag men just nu vill jag nog vila en stund.. haha...

Hoppas att det blir så att vi ses snart!

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0