Ur balans!

 
 
 
Jag vet att jag inte är lätt att handskas med speciellt inte när det gäller känslor.. Jag är nog rätt komplicerad då o har höga krav eller har för låga krav vad vet jag. När jag börjar gilla någon så kräver jag rätt mkt uppmärksamhet de vet jag o vill lära känna personen o träffa denne så mkt som möjligt i början, är de nå fel? Nej de tycker inte jag iaf.. Jag ledsnar dock rätt fort om jag inte får uppmärksamheten jag vill ha/behöver... De är dock inte killarnas fel men jag anser gillar man någon så tar man sig tid o ses oavsett hur trött man är eller diverse... Om jag är villig o ses trots att jag är trött så känn dig speciell men om du inte kan göra detsamma så räkna inte med att jag ger dig tid då du tycker att de funkar o ses.. Så funkar inte jag, om inte du kan offra tid då jag kan så tänker inte jag offra tid då du kan så det så. Kanske resonerar jag tokigt ibland men få får de va de. Jag är less på att vänta o less på att offra tid på killar som inte kan eller vill offra någon tid till mig när jag vill ses.. Är det meningen så blir de vi annars är de inte meningen helt enkelt...   
 
 
På återseende!
"Carpe Diem"
///T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0