Ouf... Nothing is impossible!

Att jobba med sommarvikarie som är som mähän.. är nog de jobbigaste jag har gjort hittils.. tär ju på en som fasiken.. usch fy blä.. vilka idioter det finns alltså.. Vissa människor borde inte få jobba i vården så är det bara!

Annars är de fint med mig, livet rullar på men känner mig lite ledsen på nå sätt... svårt att förklara.. är iaf jättekänslig o kan börja gråta för minsta lilla nästan..men jag mår bra annars så vet inte alls vad de kan vara.. kanske är så att man är utarbetat på nån vecka eller nått.. jobbade ju trots allt 54h på en vecka o vilat en dag o kommer vila en dag till sen jobb 2 dagar innan semester.. o den här semestern är faktiskt nästan ännu mer välkommen än den förra... klara inte att jobba med dessa sommarvikarier alltså.. endel är bra dock det ska jag säga.. jag brukar faktiskt inte klaga så värst mkt på folk men nu är det ju inte vilka som helst.. de ska ju inte va en börda o jobba med dem utan hjälpa än.. aja.. bit ihop.. är trots allt bara 2 dagar kvar...

Nää ska nog ta en avkopplande 5 km tror jag behöver rensa huvudet lite.. kunde ju inte ens sova igår pga att man har så många tankar.. tankar som flyger hit och dit.. ska bli så skönt att flytta o få en ny start må jag säga.. längtar som bara den bara 77 dagar kvar... de går åt rätt håll iaf..,. synd att man inte var miljonär bara så man kunde köpa allt de man vill ha...

På återseende!
"Carpe Diem"
/// T

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0